Toate întreprinderile au fluctuații de personal (angajare, concediu medical, concediu anual, demisie, etc.), iar o parte costisitoare pentru companii este faptul că pregătirea documentației necesare pentru fiecare fluctuație, în parte, necesită atenție sporită și resurse umane. Pentru angajații întreprinderii este nevoie de întocmit pachete întregi de documente pentru a corespunde legislației în vigoare și pentru a crea condițiile necesare, legale angajaților (ordin de angajare, contract individual de muncă, acord privind răspunderea materială, obținerea consimțământului privind utilizarea datelor cu caracter personal, fișa de post, etc.), cât și actele necesare pentru organizarea internă (organigramă, state de personal, regulament intern, graficul concediilor anuale). În ultimii ani și în Republica Moldova, în scopuri de eficiență, întreprinderile apelează tot mai des la externalizarea acestor procese.
DAD Human Capital ajută companiile locale să obțină în timp documentele necesare corecte și, foarte important, să diminueze eventualele riscuri și să reducă costurile afacerii.