- Altele
Ce tipuri de servicii contabile pot fi externalizate
- 2024-10-01
Mulți antreprenori la început de cale aleg să se ocupe de toate procesele ce țin de afacerea lor. Inclusiv de...
Mai multDe curând a apărut un nou episod de DAD Podcast. L-am invitat la o discuție pe Vadim Cușnir, expert în Social Media și PR. Am discutat despre cum să vinzi mult cu bugete mici.
Odată ce rețelele de socializare devin tot mai multe și mai populare, ne-am gândit că ar fi util să vorbim despre ele. În prezent, acestea sunt folosite nu doar ca platforme de socializare, ci și ca instrumente de marketing. Așadar, azi discutăm despre modul în care antreprenorii pot utiliza SM pentru a-și crește vânzările.
Și pentru că rețele de socializare sunt multe și diverse, de la Facebook, la Twitter, Instagram, TikTok și altele, l-am rugat pe Vadim să ne povestească despre fiecare în parte. Vadim ne-a vorbit despre specificul anumitor rețele de socializare. Despre ce tip de conținut predomină și funcționează pe Facebook sau pe Instagram. Dar și despre contingentul persoanelor care au un cont pe o rețea sau alta.
Se pare că lumea e într-o continuă schimbare. Rețelele de socializare nu sunt o excepție. Expertul în Social Media și PR spune că, o dată la 5-6 ani, apare o nouă rețea. Asta pentru că necesitățile utilizatorilor se schimbă constant. Oamenii au tendința să migreze de pe o rețea pe alta în căutarea unei platforme în care să găsească oameni și idei cu care să rezoneze.
Antreprenorilor care își doresc să se promoveze pe rețelele de socializare li se recomandă să-și adapteze conținuturile în funcție de rețea. Cel mai eficient tip de conținut e considerat cel în format video.
O altă recomandare de la Vadim e să nu ne limităm la ceea ce ne place nouă personal. Drept urmare, strategia de marketing pe care o alegem nu trebuie să fie dictată de propriile noastre limite. Dacă nouă nu ne place TikTok-ul sau dacă nu suntem activi pe Instagram, asta nu înseamnă că nu trebuie să ne promovăm businessul acolo. De fapt, rețelele de socializare pe care alegem să ne promovăm trebuie selectate în funcție de publicul-țintă. E important să vedem unde își petrece timpul publicul nostru țintă. Iar ulterior să ne promovăm pe acele rețele de socializare unde sunt cei mai mulți potențiali clienți.
Citește și: Optimizarea fiscală în 2024 – ce soluții ai?
O altă idee sugerată de Vadim e că orice rețea de socializare poate fi folosită ca instrument de marketing pentru orice fel de business. Totul depinde de scopurile pe care ni le stabilim.
De asemenea, Vadim spune că, pentru ca marketingul online să aducă roade, e nevoie să fim consecvenți. Mulți care apelează la marketingul online se așteaptă că vor obține rezultate în termen scurt și cu un buget redus. Vadim zice că marketingul online nu e un lucru ieftin. Acesta necesită multă implicare, analiză și consecvență. Asta înseamnă să venim constant cu un conținut de calitate. Acesta trebuie să fie cu adevărat util pentru cei care ne urmăresc.
Vizionează interviul integral și află mai multe informații despre rețelele sociale și despre cum poți să crești vânzările cu ajutorul lor!